Komende expositie waaraan ik mee doe:
Expositie in het kerkje van Drempt van 25 juni t/m 5 juli 2026
Het Web organiseert in 2026 – net als in 2025 – in verschillende kerken meerdere exposities.
Steeds met een andere groep kunstenaars. En steeds in diverse periodes.
Ook in het kerkje van Drempt.
Ik doe daar ook aan mee in de periode van 25 t/m 28 juni en van 2 t/m 5 juli 2026, met emaillewerk.
En verder zijn er van de mede exposanten schilderijen, keramiek, werken met linnen en sieraden.
De expositie is in deze perioden open op de donderdagen tot en met de zondagen van 11.00 tot 16.00 uur.
Hopelijk heb je tijd om op een van deze dagen deze inspirerende expositie in een prachtig kerkje te bezoeken.

Een leuke foto in een plaatselijk weekblad. Foto genomen door Roel Kleinpenning.
Ruud en Els in het atelier van Ruud

